Allatsea.se tillhandahålls av All at Sea AB, med organisationsnummer 559427-9670. När du beställer från oss på All at Sea accepterar du automatiskt nedanstående köpvillkor.
Priser
Varje vara anges inklusive 25% moms i Svenska kronor. I kassan ser du det totala priset inklusive moms och fraktkostnad. Vi reserverar oss för eventuella prisavvikelser, leveransfel, utsålda varor, tryckfel mm.
Beställning och betalning
Betalning sker genom vald betalningsmetod i kassan. Betalningsmetoden tillhandahålls av Bambora tillsammans med samarbetspartners. Kortbetalning accepteras av Visa, Mastercard och Maestro. Debitering av ditt betalkort sker direkt. Du kan också välja att betala med Swish.
Orderhantering
När vi mottagit din beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. Kontrollera alltid att din order stämmer.
Frakt och leverans
Om du väljer att hämta ditt paket hos ombud tillkommer fraktkostnad på 149 kr. Vid hemleverans tillkommer fraktkostnad på 179 kr. Leveranstiden är vanligtvis 1-3 arbetsdagar, för specialbeställd vara eller stora och skrymmande paket kan det ta längre tid.
Returvillkor
Behöver du skicka tillbaka din vara skall du först kontakta info@allatsea.se och uppge relevant information såsom ordernummer och produktbeskrivning
Du har rätt att skicka tillbaka din beställning inom 14 dagar från de att du mottagit din vara. Du som kund står då för returfrakten. Varor som specialbeställts eller kapats (slangar, linor mm) kan ej returneras.
Returrätt och återbetalning förutsätter att varan återsändes i orginalförpackning och är i fullt säljbart skick. Den får heller inte monterats, installerats eller varit i bruk. Efter att vi mottagit varan återbetalas pengarna inom 14 dagar.
Reklamation
Då en vara måste returneras på grund av fel från All at Sea eller leverantör (felpackning, dubbelförsändelse etc.)står All at Sea för returfraktkostnaden.
Innan varan skickas tillbaka måste den registreras så kontakta All at Sea och invänta svar innan du returnerar varan. Skicka då ett mejl till info@allatsea.se och skicka gärna med bilder och beskrivning av skadan.
Skadade paket anmäls till transportör. Spara allt emballage. Du bör inte lösa ut ett skadat paket